/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Første arbejdsdag - Har intet hør fra
Fra : noiss
Vist : 454 gange
40 point
Dato : 16-12-19 18:03

Jeg skal starte på arbejde i morgen, men har intet hørt fra min arbejdsgiver.

Da jeg endnu ikke havde hørt noget fra min arbejdsgiver i sidste uge tog jeg kontakt til ham pr. mail. Hertil svarede han, at jeg ville modtage en mail med nærmere information senere på ugen (senest fredag i sidste uge)

Men har stadig ikke hørt fra ham!!!

Hvad gør jeg nu? Skal jeg bare møde op på arbejdspladsen i morgen kl. 8.00

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 40 point
Dato : 16-12-19 19:04

Hvis jeg var dig ville jeg møde op. Altså hvis i har aftalt at du skal starte i morgen kl 8.
Han kan jo bare sende dig hjem igen, hvis du havde misforstået det.

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 17-12-19 06:48

Dårlig start og arbejdsgiver.
Jeg ville også bare møde op, og se hvad der sker.
Held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : noiss

Dato : 18-12-19 09:09

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind