/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gmail ned i værkstøjs linie
Fra : susss
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 10-12-19 14:20

Er der en som ved hvordan man får sin kuvert ikon ned på værkstøjs linien ? Gmailen som kan åbnes inde i google...Kan man ikke få den ned nederst i værkstøjs linien så man ikke først skal ind i google og åbne ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-12-19 14:32

Du kan trække din Gmail ikon ned på proceslinjen nederst, så du hurtigt kan starte Gmail. Det andet forstår jeg ikke.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-12-19 14:46

Har lige prøvet kunne ikke lige få det til at virke...Skal jeg åbne gmail inde i google også trække hvilken ikon ned ? har prøvet to steder..synes ikke den gemmer ikonet forneden

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-12-19 15:00

Du skal have et program, der kan ligge et ikon ned på værktøjslinien.
Dette kan
http://www.gmailnotifier.se/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-19 15:31

Hvis du bruger Chrome browseren så kan du åbne din Gmail,
klikke på de 3 prikker øverst til højre og derefter vælge punktet "Flere værktøjer"
og så "Opret genvej..."

Så skulle der dukke et ikon op på skrivebordet,
højreklik på det og vælg "Fastgør til proceslinje"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-12-19 19:59

Ja klaudi - det virker ...................og som du selv siger det skal gøres i en google chrome - tak

Hent og installere Chrome her:

https://www.google.com/intl/da/chrome/

Og så følge anvisningen fra Klaudi.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 10-12-19 20:17

Tak Klaudi, så lærte jeg noget nyt igen - sender dig en hilsen her https://www.kandu.dk/spg180367.aspx

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 10-12-19 21:50

Tak for svaret Klaudi.Tusind tak for hjælpen det virker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-12-19 23:52

velbekomme