/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forhindre Microsoft Edge autostart???
Fra : cristian2
Vist : 348 gange
40 point
Dato : 29-11-19 10:41

Jeg bøvler med at "msn" åbner hver gang jeg åbner min pc. Jeg har fortsøgt at slette de pågældende filer jævnfør guide på Youtube, men det lykkes ikke for mig. For hver gang får jeg bare beskeden: "Handlingen blev ikke gennemført fordi filen er åben i Microsoft Edge. Luk filen og prøv igen." Jeg prøver forfra, men uden ændring.

Hvad gør jeg?

Sti:
C:\Users\Jens\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\AC\MicrosoftEdge\User\Default\Recovery\Active

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 29-11-19 10:44

Hvordan åbner msn? I en browser?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-11-19 11:38

Hmmm! Hvorfor slette nogen filer?
Når noget starter sammen med Windows, ligger der normalt en genvej i mappen 'start'. eller programmet (Appen) har en mulighed for at krydse af at det skal starte sammen med Windows.

https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026268/windows-10-change-startup-apps

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 40 point
Dato : 29-11-19 12:30

Åbn Edge - Tryk ALT+X (der åbner Indstillinger - Ned på Indstillinger og Vælg hvilke sider der skal åbnes med Edge

Clou

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 29-11-19 12:57

Citat
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026268/windows-10-change-startup-apps

Her er beskeden: "Vælg den app, du vil ændre, og vælg derefter Aktivér for at køre den ved start eller Deaktiver, så den ikke kører".

Jeg kan godt finde MS Edge her, men den åbner ikke for mulighed for at deaktivere eller aktivere ...

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 29-11-19 13:09

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-11-19 18:16

Velbekomme christian2

Clou ??????