/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Morgenvækning
Fra : grokraft
Vist : 405 gange
135 point
Dato : 24-11-19 22:08

Hej
Er der en med god Psylogisk forstand der kan sige hvordan man får en der ikke vil stå op til tiden og afholde sin aftale til at gøre det, da jeg er ret træt af at vente på ham og være den der ringer flere gange før der sker noget. Dessvære er det ham der bestemmer hvordan opgaverne skal udføres ellers var jeg kørt selv for lang tid siden. Undskyld jeg hælder det i ørene på jer men må af med det.

Accepteret svar
Fra : bodillouise

Modtaget 135 point
Dato : 25-11-19 09:58

Han kone/kæreste giver ham en spandfuld vand om morgen.
Aftal evt at mødes en time før - så kan det godt være han kommer til tiden.
Lad hver med at skulle mødes om morgen - hvis dette er en mulighed
Lav et regnestykke hvor du regner timeløn og spildtid ud for at vente på ham.
Fortæl ham at du er pissetræt af at vente på ham ofte.
Hvis der en chef over ham - hiv fat i ham
Find en anden at arbejde sammen med.

Rigtig god fornøjelse med ham

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 25-11-19 10:45

Dessvære er det ham der bestemmer hvordan opgaverne skal udføres ellers var jeg kørt selv for lang tid siden

Er han din Boss? ellers lad ham sejle sin egen båd.
I forhold til hvad? bestemmer han.
Lad dyret passe sig selv, så finder han sikkert hurtigt ud af at stå op.
Især hvis der penge involveret.

Godkendelse af svar
Fra : grokraft

Dato : 25-11-19 16:44

Tak for svaret bodillouise.

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 25-11-19 16:47

Også tak tilabbaba

Tror jeg vil prøve at finde en anden at samarbejde med eller prøve at få lov til at køre selv.
Det går ikke at blive syg af en andens dovenskab tak venner for støtten