/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Full Torque Dieseladditiv
Fra : bodillouise
Vist : 289 gange
100 point
Dato : 18-11-19 18:32

Nogle der har prøvet dette og er man tilfreds med det ?

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-19 23:18

Har ikke prøvet den slags, men hellere et olieskift osv.
Forvent et par små Ponyer, alt efter din bil, som du ikke skriver meget om.

https://www.youtube.com/watch?v=VDUogAQzLAc

Jeg har selv brugt tilsætnings midler med og uden virkning.
Redex er sikkert det bedste, til ældre biler, der har tendens til at ? hoste, når foden finder rusten i bilens gulv.

https://www.google.com/search?q=Redex&oq=Redex&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Men en dyr behandling for en mulig fartbøde...... og mange penge, ud af gasrøret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-19 10:58

Forskellige additiver kan nemt være ødelæggende for en motor.

Godkendelse af svar
Fra : bodillouise

Dato : 11-12-19 06:48

Tak for svaret abbaba.