/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Google Chrome kører ustadigt
Fra : Otnob
Vist : 336 gange
500 point
Dato : 09-11-19 14:06

Når jeg har benyttet Google Chrome et stykke tid fungerer den ikke mere og jeg må genstarte PC,en, hvorefter jeg igen kan fungere en ubestemt tid fra 15 minutter til 2 timer.

Det er nogen tid siden det begyndte og jeg har prøvet at læse programmet ind igen.

Er der andre der kender til dette problem

Min PC er en MEDION som kører upåklageligt og hurtigt med WINDOWS10

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 14:46

Næh, det må være et lokalt problem du har...

Er Google Chrome opdateret til den nyeste version?

Du kan jo også prøve at køre Ccleanerhttps://www.ccleaner.com/ccleaner/download

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-11-19 14:53

Tak for indlægget, det er den nyeste version og ccleaner tør jeg ikke bruge, har desværre dårlige erfaringer med den.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 15:18

Hvad har du lavet med Ccleaner siden du har dårlige erfaringer med den om man tør spørge?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 15:53

Der findes jo også https://www.iobit.com/dk/advancedsystemcarefree.php somjeg har brugt i mange år ved siden af Ccleaneren...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-11-19 15:56

Kørte en "rensning" eller hvad det nu kaldes og den ene gang kunne jeg herefter ikke benytte mit mail program live.dk og den anden gang jeg kørte programmet var der ligeledes noget der ikke virkede bagefter.

Fik mulighed for at godkende hvad der skulle "renses ud" men det var for mig ret uoverskueligt, jeg lod den blot foretage det der blev foreslået, så det er jo min egen fejl.

Ved udmærket at mange er glade for programmet.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-11-19 15:58
Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 16:17

Ja, den er jo nemlig også ganske udmærket..

Den sidste mulighed jeg kan komme i tanke om er: chrome://settings/
'Ryd op på computeren'

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 500 point
Dato : 09-11-19 16:18

Den fulde sti er: chrome://settings/cleanup

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-11-19 16:31

Hej poten

Den kendte jeg ikke og har lige kørt den, den fandt dog intet. Rart at vide.

Foreløbig tak for dine forsøg på at hjælpe. Otnob

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-11-19 19:27

Hvordan ser det ud ovre i enhedshåndtering.

I øvrigt kender jeg flere der har vrøvl efter seneste "store" opdatering.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 09-11-19 20:28

Hej Eyvind

Har ikke haft de problemer du omtaler med "store" opdatering, mit problem ligger længere tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 09-01-20 14:06

Tak for svaret poten.