/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm med coursor fryser
Fra : laikatøs
Vist : 171 gange
100 point
Dato : 09-11-19 10:46

Er bestemt ikke nogen ørn til pc.
Har flere gange oplevet at courser fryser og skærmen kun kan slukkes på den hårde måde ?
Har også oplevet blå skærm ?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-11-19 11:22

ja det kan jo hænde - hvilket styresystem kører du med, har du opdateret det til den seneste version...

Der kan være 100 af forskellige grunde til ting sker.
Du må komme med flere detaljer for at nogen skal kunne give et bud.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 09-11-19 13:18

Poten har ret. De noget sparsomme oplysninger som du giver kan både skyldes fejlopdatering, en defekt på bundkortet, dårlig forbindelse i stik til RAM, og meget andet.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-11-19 13:27

Begynd med at se i Jobliste = Processor, over programmer der æder kræfter.
H-klik på proceslinjen.

Ellers vil jeg gætte på en opdatering der ikke kan gennemføres.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-19 17:16

Måske overophedning af grafikkort?

RENS ALT DEN FYSISKE 'INDMAD' FOR STØV, SKIDT OG MØG: Støvsuger... !!! ..og malerpensel. :

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-19 14:01

...eller batteriet i din trådløse mus trænger til at blive skiftet!

..meget alm. 'forglemmelse'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-19 14:06

Ps. Gælder naturligvis også trådløse tastaturer! Så virker ALT+ F4 (Luk vindue) eller CRTL+ALT+DEL (Log af, Luk, Genstart mm.) nemlig heller ikke ikke
..og der er ..som du skriver: KUN den hårde måde tilbage.

</MOLOKYLE>