/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Savner jer ....lidt ..en lille smule ;-)
Fra : molokyle
Vist : 313 gange
200 point
Dato : 07-11-19 12:37

HAI.
Det er MOLO som snakker ..IGEN!

Ja. Har holdt mig lidt i 'skyggen' ..af private årsager, men nu er jeg tilbage i fuldt vigør

..er det 'sket' noget ..af betydning på Kandu.dk medens jeg var 'væk'?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-11-19 13:16

ABSOLUT INTET...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-19 13:41

Sket noget........................Jow jow - der er en af de gamle kanduer som er faldet til patten og leger med Linux.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-11-19 14:58

Hej Molo! Dejligt at se, du er still going strong.
Jeg synes desværre at der er mange af dem man har "kendt" her på Kandu, ikke er her mere.

Men livet kan jo hurtigt ændre sig, eller stoppe.

Ingen nævnt ingen glemt. Og dog, vil jeg gøre en undtagelse, ikke mindst fordi han var (forhåbentlig er) Thybo som mig selv. (vist de to eneste på Kandu) ... nemlig o.v.n..

Han har ikke været her siden 7-2017. Var ellers en flittig bruger, med mange gode råd.

M.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 07-11-19 15:19

Velkommen tilbage Molo, det er da rart at se, at du igen "snakker"

Du har jo tidligere skrevet, at du var blevet forlovet og skulle giftes. Måske er det det, som du har brugt tiden på.

du bare videre

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-11-19 17:35

Dejligt Molo, så blev det alligevel en god dag

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-19 19:21

Tak for svaret ans.
Præcis. Hovedet på sømmet. Kæreste = (Ring-)forlovet = Snart gift (..om 3 år !)

Eyvind : Jep; Stejl indlæringskurve! LINUX + KÆRESTE.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-11-19 10:56

Linux kan du rimeligt lære at forstå ....................... det andet kan du bare nyde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-19 17:10

Eyvind ->
Ja... og i fulde drag

</MOLOKYLE>