/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Reklamer
Fra : 20Kroner
Vist : 279 gange
50 point
Dato : 06-11-19 16:18

Jeg bliver overfaldet med reklamer fra dba (den blå avis) også mens jeg skriver dette. Nogen der kan forklare mig, hvordan jeg kan slette disse reklamer. De fleste andre reklamer har en lille pil og et X men reklamerne fra dba har ikke dette slette X.
Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-11-19 17:35

Hvordan modtager du disse mails?
Hvilket postprogram bruger du?
Enhver mail kan da slettes uanset om den har et X eller ej...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-11-19 18:15

Hvis det er i din browser, så brug Firefox.

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 07-11-19 12:51

Det drejer sig ikke om mails - men går jeg ind på fx. Ekstrabladet eller andre sites - ja så er begge sider af sitet fuld af annoncer fra den blå avis - også andre annoncer med de kan da i det mindste slettes.

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 50 point
Dato : 07-11-19 13:19
Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 07-11-19 14:29

Tak for svaret poten. Det vil jeg prøve!