/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / OS/2 / Spørgsmål
10  thomas2610 100
Ipad
Fra : kenwood
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 23-10-19 19:28

Kan et teleselskab lukke for en ipad uden simkort i tilfælde af tyveri ??

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 200 point
Dato : 24-10-19 01:39

NEJ det kan de ikke, for et simkort er jo knyttet til et selskab...

Hvem skulle kunne lukke noget de ikke har adgang til?

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 24-10-19 06:06

Har hørt at de kan lukke den via software i ipad,en, så den bliver ubrulig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-19 11:11

Hvis du "tænder" for funktionen "find mig" kan der ikke installeres noget uden password..........som jeg er orienteret. Men den kan stadig bruges med WIFI forbindelser.

Læs om funktionen "find mig" i telefonens manual. (den du har hentet på nettet hos appel)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-10-19 05:07
Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 25-10-19 05:53

tror ikke rigtig at i forstår spørgsmålet, jeg har købt en ipad af en som har købt den på finansiering, den var nulstillet da jeg fik den og altså uden "find min ipad" hvad nu hvis personen ikke betaler, kan teleselskabet så lukke for den evt via en chip i ipaden.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-10-19 17:51

Nej

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 25-10-19 21:35

Hvis den er finansieret, ska lu lige undersøge om der er ejendomsforbehold i den, ellers risikerer du at blive idømt som hæler

Godkendelse af svar
Fra : kenwood

Dato : 29-10-19 15:15

Tak for svaret netop.