/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
backup
Fra : ultra2
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 20-10-19 13:30

hvad er nemst til bacup og retur i window aomei eller acronis

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-10-19 15:53

Hirrens boot cd

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-10-19 16:13

Aomei bruger jeg og jeg synes det er meget simpelt. Du vælger backup, derefter om det skal være en systembackup eller komplet disk, så vælger du hvor backuppen skal gemmes, og start.
Når du har installeret Aomei er der mulighed for at oprette ét boot medie (USB, cd, dvd), hvis du får brug for at køre en backup ind på en ny tom disk i maskinen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-19 17:12

Aomei
Men hvis den backup flyttes til anden harddisk skal du holde øje med om den nye harddisk bruger samme alokeringssystem MBR / GPT

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-10-19 20:02

Rigtige mænd tager ikke backup..

De græder

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-10-19 21:18

aomei er lidt dyre ind acronis

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-10-19 21:25

Hvorfor taler alle om total backup og total restore?

Det er da mere relevant at tale om total backup og partiel restore - altså kun enkelte/få filer.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-10-19 21:39

Aomei standrad backupper koster ikke en dyt!
Her er et link til direkte download af den gratis version: https://www.ubackup.com/download.html

Halloooo Bille1948
Citat
Hvorfor taler alle om total backup og total restore?

Spørgsmålet er det der står øverst i tråden og det lyder:

[CITAT]hvad er nemst til bacup og retur i window aomei eller acronis/CITAT]

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 20-10-19 21:48

og der er ingen tids begrænsning på gratis aomei

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-19 21:54

Der er ingen tidsbegrænsning på Aomei standard. Du skal bare være sikker på du henter den gratis version og ikke trial versionen. Der er nogle få begrænsninger på gratisversionen i forhold til betalings versionen, men lave backups og gendanne, er der ingen begrænsninger på. ca. 260 Kr. for en pro hjemme version synes jeg nu heller ikke er så slemt, hvis man ikke kan undvære pro mulighederne.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 20-10-19 21:58

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-10-19 22:27

Håber det lykkes for dig. Ellers må du vende tilbage.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-10-19 22:47

Emnet er: Backup