/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Aomei pro gives væk i dag 15okt19
Fra : Eyvind
Vist : 195 gange
10 point
Dato : 15-10-19 13:21

Her kan du hente Aomei pro - evt vi at et link hvis du ikke vil bruge facebook til at logge på.
https://www.giveawayoftheday.com

Til dem som syntes, at dette ikke er et psørgsmål................ja ja men jeg er ikke superbruger.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-10-19 13:43

Jamen det er jo vældig - men det skulle vel have været et tip i stedet for et spørgsmål...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-19 13:52

Så sætter du det bare til et - tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-10-19 13:54

Super, tak

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 15-10-19 15:50

Tusind tak Eyvind

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-10-19 15:51

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-10-19 21:42

Holder mig til den gratis udgave, den går man ikke galt med. og kan det samme ? redde systemet.
Samt hvad skal man logge ind på FB for at få en licens nøgle/ link

Please note that the software you download and install
during the Giveaway period comes with the following important limitations:

1) No free technical support
2) No free upgrades to future versions
3) Strictly non-commercial usage

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 15-10-19 22:05

Citat
Samt hvad skal man logge ind på FB for at få en licens nøgle/ link
Det behøver man ikke....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-19 14:25

abababa
Kode
Her kan du hente Aomei pro - evt via at et link [B]hvis du ikke vil bruge facebook[/B] til at logge på.
https://www.giveawayoftheday.com

Jeg bruger stadig den gratis udgave .................................. og har gjort det en del år.

Annuller spørgsmålet
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-19 11:41

Jeg annullerer spørgsmålet da det ikke mere er aktuelt.