/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
dating side
Fra : hj51r
Vist : 398 gange
300 point
Dato : 15-10-19 12:26

Er der nogen der kender siden -singeldating 18.er det en fupside? det føler jeg,hvad mener i.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-10-19 12:34

Det har du da så inderlig ret i...

https://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article4033584.ece

Kommentar
Fra : hj51r

Dato : 15-10-19 12:49

Siden heddersingeldating18.com

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 300 point
Dato : 15-10-19 14:40

Nej. Siden hedder : Singledating18.com

Den minder om de sider, hvor man kvit og frit kan gå ind og låne mange tusinde kroner, uden at man stiller nogen sikkerhed.

Altså ikke bare fup, men også en fælde, hvor man bliver franarret personlige oplysninger, som senere bliver brugt til udnyttelse.

Godkendelse af svar
Fra : hj51r

Dato : 15-10-19 14:54

Tak for svaret Birgitta.jeg var næsten klar over at det var noget i den retning

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-10-19 15:29

Tak for de fine stjerner.

Hvis du søger kontaktside, så hold dig langt væk fra de nyoprettede sider.

Kandu kan godt bruges som kontaktside. Vi kan jo sagtens lære hinanden at kende gennem debatterne. Vi kan osse skrive med nogen privat.

Og jeg bruger osse Love.dk, som også har et forum hvor man kan oprette tråde og stille spørgsmål. Det sker at nogen finder hinanden i varige venskaber eller forhold.

For os ældre er der Senior.dk. Det er bestemt osse en mulighed. Man skal bare ikke oprette en profil og så sidde og vente. Opsøg de andre brugere. Lær hinanden at kende.
Så finder man måske "den eneste ene" ..