/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Knud Oluf Petersen gift med
Fra : 2601
Vist : 370 gange
500 point
Dato : 12-10-19 17:14

Jeg søger efter hvor Knud Oluf Petersen født 21 januar 1921 i Freriksborg og gift med Nelly Karoline Schmidt født 27 maj 1909 i Østerby, Skagen Sogn, Horms Herrred, Hjørring Amt.

Vielsen skulle være sket ca. 30 august 1947 i ???

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : bodillouise

Modtaget 500 point
Dato : 13-10-19 07:25

Jeg ville prøve at se om man kunne finde dem i et af de to sogne, de er født i.
Kunne de evt være blevet borgerlig viet ?
Ved du om de fik børn ? Evt tjek disse sogne
Ved du hvor de boede ? Så ville jeg tjekke dette område

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 13-10-19 10:53

Til bodillouise.

Først tak for dit forsøg på at hjælpe mig.

Jeg ved at Knud Oluf Pedersen boede i Nøddebo Sogn hjemme hos sine forældre i FT 1940 og at de blev skilt men ikke hvornår.
De skulle have fået et barn men ikke hvor.

Hendes forældre døde 1939 og 1940 så hun boede ikke i Skagen hvor hun hellerikke blev konfirmeret.

SJeg har se i Nr. Herlev Sogn samt i Frederksborg Slotssogn samt Hillerød uden held, men da jeg ikke ser så godt selv om jeg kører på 125 % tekst så kan de godt være gift selv om jeg har set.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 18-10-19 17:27

Til alle nu har jeg funde hvor han bliver gift det skete den 3o august 1947 hos sognefogden i Hammersholt.

Jeg har givet de point til bodillouise der satte mig på sporet ved at søge i borgerlige vielser i de sogne hvor de boede i

Med venlig hilse.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 18-10-19 17:28

Tak for svaret bodillouise og se mine komentarer hvorfor du fik den.

Med venlig hilsen.