/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvor blev FnullerPosen af?
Fra : ingelein
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 09-10-19 19:46

Jeg har for nogle år siden købt en stor stak FnullerPoser, dengang Oris-gruppen var indehaver af mærket. De er gået konkurs, men det kan ikke passe, at der ikke er andre, der har overtaget patentet.
Fnullerposen er en plastikhandske, beklædt med tapeagtigt materiale, som er beskyttet med et lab papir - kun på den ene side. Man sætter hånden i posen, river papiret af og kan nu nemt duppe hår, støv og nullermænd af sit tøj - eller møbler.

Desværre kunne jeg ikke finde noget tilsvarende - eller også hedder det bare noget andet. Det virker jo ligesom en fnullerrulle, men poserne er langt smartere, dem kan man have med i lommen, og er gode at have ved hånden - især når man går meget i sort tøj.
Hvem har fundet alternativet - eller en ny distributør?
Ingelein

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-10-19 06:14

De findes ikke mere. Har søgt grundigt.

Alternativet er jo 'Fnugrullen', der dog er svær at have med i tasken pga. klistret overflade.

En anden mulighed kunne være denne, der koster 79,95 kr. for et sæt med en stor og en lille --> https://pluus.dk/shop/fnugfjerner-fnug-haarfjerner-327121p.html - Der anpriser sig selv således;

Er du træt af støv og hår fra dit kæledyr på tøj og møbler?
Så er Fnugfjerner den perfekte løsning!
Den dobbeltsidede børste har tusindvis af mikrobørster, der effektivt fjerner støv og hår fra forskellige overflader.
Den ekstra store størrelse giver dig mulighed for at fjerne mere snavs på én gang.
Du sparer ligeledes penge, da Fnugfjerner er fuldstændig genanvendelig - i modsætning til din fnugrulle, hvor man spilder ark efter ark med dyre påfyldninger.
Det selvrensende hoved, der fjerner hår og støv, samler skidtet i et bundklip, som kan tages af og tømmes i skraldespanden.
En dukkert i vand og din Fnugfjerner bliver øjeblikkeligt ren og kan bruges igen og igen og igen!

Information:
Ekstra stor størrelse
Dobbeltsidet
Tusinder af mikrobørster
Let og nem at håndtere
Selvrensende hoved
Perfekt til dyre-ejere
Ingen genopfyldning påkrævet
Inkluderer 1 Fnugfjerner Fnug- og Hårfjerner og 1 mini Fnugfjerner Fnug- og Hårfjerner med hoved

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-10-19 06:16

Til dissiderede 'Nullermænd' har jeg en der ligner sådan en --> https://www.skiftselv.dk/fnugfjerner/severin-fnug-fjerner-severin/ - og den er super effektiv og efterlader tøjet uden nullerbørger

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-10-19 08:25

Tak for svarene. Jeg har både den omtalte mikrobørste og fnullerbørster med klæbeplade. Det er præcis posen, som man kan have med i lommen jeg efterlyser. Der er flere youtube videoer med den.
Alternativet er en rulle gaffatape, hvor man bruger små stykker af klisterfladen. Men stadigvæk ikke lommevenlig.
Der er jo patent på posen, så underligt, hvis ikke nogen har købt ideen. Kan nogen spore Peter Fra Øris gruppen?
Jeg købte rigtig mange poser for år tilbage, så mange, at jeg forærede dem væk i gaver.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 10-10-19 10:27
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-10-19 10:53
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-10-19 12:46

Tak for svaret Katekismus. Jeg har også været inde på linket fra Hotelsiden, tror desværre at man skal købe n karton med mange tusinde stk. men nu skriver jeg til dem.
Ingelein
Ps. sticky Fingers er for dyre.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-10-19 17:09

Fik desværre spørgsmål om mit firmanavn, så det kræver et cvr nummer for at kunne købe.
Øv!
Ingelein

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-10-19 19:30
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-10-19 19:53

Tak for svaret .... men alt for dyrt! Tror at jeg gav omkring 1 krone stykket. De var pakket med 50 stk i en pakke.
Jeg har stadigvæk et par pakker, men mine sortklædte børnebørn efterspørger dem. Nu, hvor tiden er til plaid på kolde dage, er der plaidhår alle vegne.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-19 00:18

Tak for svaret katekismus....... den er udgået af deres sortiment skriver de til mig i dag