/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
installer min HP LaserJet Pro P1102w
Fra : swarn
Vist : 174 gange
300 point
Dato : 07-10-19 12:26

Jeg har installeret Windows 10 på min maskine, og vil nu godt installer min HP LaserJet Pro P1102w Printer, men den kommer op med noget om en administrator har blokeret for det, jeg er administrator på denne maskine.
Jeg har en installation skive fra HP men den vil ikke accepterer den, hvad kan der være galt. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til sådan noget

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 07-10-19 12:41

Når du selv er administrator er du i virkeligheden kun superbruger. Luk installationsprogrammet til printeren ned, gå ind på CD'en med stifinder, højreklik på installationsprogrammet, og vælg "kør som administrator. Hvis ikke dette hjælper så må du ind på HP's hjemmeside og hente en opdateret driver der. De har den helt sikkert.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-10-19 13:02

Klik på Indstillinger (først Windows logo nederst til venstre, derefter "tandhjulet"), dernæst Enheder, derinde vælger du Printere og scannere, hvis ikke den står der, vælg Tilføj printer, så leder den selv efter en og henter - om fornødent - de relevante drivere.

Dit problem/udfordring kan være, at HP IKKE opdaterer drivere til Windows 10 for deres ældre modeller, de vil hellere have folk køber en ny printer.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 07-10-19 13:18

Prøv evt. at køre dette HP program https://support.hp.com/dk-da/document/c03287491

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-10-19 14:11

Jeg har hentet Program Recommended
HP LaserJet Pro P1100, P1560, P1600 Series Full Feature Software and Driver
v1601   143.3 MB Jan 5, 2016 hos HP. Men når jeg trykker på det er det ligesom den pakker noget ud, når den så er færdig med at pakke ud så forsvinder det vindue

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-10-19 14:13

Men jeg ved ikke hvor det bliver lagt hen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-19 17:14

Prøv at lægge hp- programmet i en mappe du laver på skrivebordet
Gå så ind i den mappe og højrklik på programmet og vælg " pak ud her"
Så er der måske noget som kan starte installationen

Annuller spørgsmålet
Fra : swarn

Dato : 07-10-19 20:52

Jeg fandt en anden løsning.