/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
IpadOS 13.1.2 problemer
Fra : Fijala
Vist : 221 gange
500 point
Dato : 02-10-19 20:56

Døjer med dette irriterende problem.
Efter opdatering til iPadOS 13.1.2 på min Ipad Pro, er det ikke længere muligt i mail app at slette/tømme Papirkurv med “Slet alle”. Det sammer gælder for mappen Reklamer.
Nu kan man markere alle men så er det ikke mulidt at vælge Slet men kun Flyt. Ergo skal man nu slette enkeltvis eller ved at markere enkeltvis.
Er der en metode til at slette/tømme Papirkurv som jeg ikke kan finde.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-10-19 07:27
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-10-19 19:57

Citat
Stouenberg

Nu er det på en Ipad og ikke på en MAC. Og det er netop for at kunne tømme papirkurv i et hug, lige som man kunne før opdateringen, og ikke at skulle slette enkelt vis

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-10-19 22:17

Det er ganske eller næsten som før. Jeg har også opdateret. Vælg papirkurv, vælg rediger øverst til højre. Vælg så øverst til venstre :vælg alt , og gå derefter ned i bunden og vælg slet.
Ingelein