/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Murer søges
Fra : andersbach
Vist : 246 gange
20 point
Dato : 01-10-19 13:04

Hej alle sammen,

Mit badeværelse skal renoveres, så søger jeg en murer der kan fikser det for mig...

Jeg bor i Langeskov, så jeg har brug for murer deromkring...

Den eneste jeg kender er Brd. Thinesen Murer Ekspressen ( https://murerekspressen.dk/ ). Kender I andre murerfirmaer?

Tak for svaret på forhånd!

God eftermiddag!

Mvh.

Anders Bach

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 01-10-19 13:19
Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-10-19 16:40

Godaw mand økseskaft!