/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fælles to do liste
Fra : Rosa12
Vist : 205 gange
35 point
Dato : 01-10-19 09:12

Hej

Jeg vil gerne dele en to doliste med en anden person på sammen måde som vi deler en google kalender.

Det må meget gerne både være en app men også noget der kan gøres på PC - det skal helst være gratis men er den super god, som i virkelige god, giver jeg gerne et lille engangs beløb

Hilsen
Rosa

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-10-19 10:50

Jeg bruger "Our Grocerie" s

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 01-10-19 11:55

Jeg glemte at skrive, at den kan bruges til andet end indkøb.
Bare slet alle de forudviste varer og tilføj i stedet, hvad du vil.
Den er gratis og kan bruges fra PC, iPhone og Android.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-19 12:07

Lav en fælles gmail som i begge har adgang til.
Hver gang der skrives får den anden mail.
Der kan så vises billeder og tekst.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-10-19 12:51

Microsoft har lavet en app der kan køre på android, IOS og Windows. Den hedder to do. I den app kan man lave de lister man vil og dele dem med dem man vil.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-10-19 17:10

Med dropbox kan i dele alt.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-10-19 17:17

Min og webnoob's løsninger er ikke bare et sted, hvor du kan se, hvad de andre, der er tilknyttet stedet, skriver.
Det er faktisk "to do"-lister, hvor du kan krydse af, hvorefter det, der skal gøres, forsvinder. Du ska altså ikke åbne filer, slette linjer og være i tvivl, om det faktisk er gjort/købt.