/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Erstatning.
Fra : piaskov
Vist : 257 gange
200 point
Dato : 04-09-19 12:45

Hej alle.
Er der nogen der ved hvor man kan klage over en erstatning ?
Jeg sender mange pakker fra min biks og har flere gange været ude for at pakkerne på mystisk vis er blevet væk / aldrig leveret.
Har modsat også selv været ude for ikke at ha modtaget 3 pakker.
De sendes fortrinsvis med DAO.
DAO erstatter godt nok det beløb jeg/de har købt for MEN den erstatning svarer ikke til pakkens værdi.
Den ene gang havde jeg købt....meget billigt...noget Rosendahl .
Værdien af indholdet var på 850 Kr.
Fik kun udbetalt det beløb jeg havde givet for det . Hvilket var væsentligt under værdien.
Tænker om det kan være rigtigt. Og hvor man i så fald kan klage over det ??
V.H. Piaskov

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-09-19 10:46
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-09-19 14:37

Tror næppe du kam få erstatning for fantasi drømme, en pakke har den værdi du har betalt, ikke hvad den muligvis kan være værd.
I USA kunne du sikkert sagsøge for den slags.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-09-19 11:24

Da du har fået udbetalt det beløb, du har købt for, skal du da være tilfreds.
Køber jeg noget på udsalg, er jeg vel ikke berettiget til at få det beløb varen oprindeligt kostede!
Det er i min verden ulogisk.