/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
globe
Fra : kivi
Vist : 296 gange
100 point
Dato : 29-08-19 13:47

jeg har købt en ny printer hp officejet 3250 som jeg efter lidt bøvl fik installeret på min pc men når jeg vil installere på min kones pc slår den internettet fra og sætter noget der ligner en globe i stedet for og den kan jeg jeg tilsyneladende ikke få væk så wifi kommer frem istedet for så jeg høre meget gerne jer

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-19 14:12

Du sætter den vel op til at køre på WiFi på begge maskiner, så er der intet problem...

https://support.hp.com/dk-da/drivers/selfservice/HP-Deskjet-3520-e-All-in-One-Printer/5162504/model/5162505

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-08-19 14:18

Begge PCére skal køre på samme wi-fi som printeren.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-08-19 16:08

det er også det jeg prøver når jeg sætter kabel i kan jeg gå på nettet men når jeg tager kablet ud kommer globen frem og så er der ingen forbindelse til internnet og lige meget hvad jeg så gør kan jeg ikke slå wifi til

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-08-19 13:05

Tak for svaret netop.da der desværre ikke noget at gøre får den kniven desværre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-19 17:21

Uden netkabel skal din PC først tilsluttes med koden til din router - koden står bag på routeren eller på de papirer som hører til routeren.
Og så skal printeren tilsluttes routeren