/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ombytningsgas
Fra : modersvilje
Vist : 315 gange
300 point
Dato : 27-08-19 16:22

Goddag,
Jeg har én tom 6 kg co2-flaske jeg gerne vil ombytte til en fuld og jeg bor mellem Græsted og Helsinge men kan ikke finde et sted hvor jeg kan ombytte en tom flaske til en fyldt!
Skulle jeg være så heldig at en her på kandu ved hvor jeg i dette nabolag kan købe denne blandingsgas (BJ-værktøj i centervejen Græsted er lukket ejeren er død så nu skal jeg finde en anden.
mvh
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-08-19 16:56

Jeg tænker lidt, hvad det har med kategorien "Biler" at gøre?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-19 17:46

Bille1948

Citat
Jeg tænker lidt, hvad det har med kategorien "Biler" at gøre?

I stedet skulle du have gjort brugeren opmærksom på, hvordan man kan ændre til en anden kategori
Men du brokker dig altid til de brugere, som ikke stiller spørgsmålet i den kategori, som du mener er den rette

modersvilje, i øverste højre hjørne kan du ændre til en anden kategori, hvis det er det du vil

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-08-19 18:22

Jeg brokker mig ikke, men ved at placere et spørgsmål i korrekt kategori er der større chance for et validt og hurtigt svar.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 27-08-19 19:48

Citat
Jeg tænker lidt, hvad det har med kategorien "Biler" at gøre?
Fantastisk hjælp at give en spørger.....

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 28-08-19 00:57

Hvilken kategori vil det passe de ærede medlemmer jeg henvender mig til!
Jeg troede at når jeg svejser på en automobil så kunne jeg forstyrre denne kategori!
Så nu beder jeg om hjælp til den rette kategori!
MV2

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 28-08-19 01:07

En garagemekanikker, der også svejser på bilerne, har vel hjemme her i gruppen.

At Bille1948 ikke ved, at værksteder ofte bruger CO2svejsning ...

Modersvilje, spørg på værksteder i din nærhed.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 28-08-19 09:02

Strandmøllen industrigas.
Strandvejen 895, 2930 Klampenborg
Kort over strandmøllen klampenborg
Åben indtil 14.30

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-08-19 11:33
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-09-19 10:33

Jeg har ikke glemt dette spr. dog har ingen af de foreslåede tiltag vist sig at være brugelige selv ikke AgA i Hillerød! Gad vide om jeg er den eneste hobby-smed i det nordlige Nordsjælland, nu skal jeg også bruge oxygen og gas til skærebrænderen (her er oxygen det vigtigste da man kan skære med 11 kg gas i de gule flasker) Vi får se!
MV2

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-09-19 15:22
Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 09-09-19 02:49

Min søn bruger en svejsespecialist i Hillerød. Jeg vender tilbage, når jeg får kontaktoplysninger.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 23-09-19 09:54

Ja det ender nok med elektrodesvejs men det synes jeg er svært på tyndplade vi må se om der sker lidt der må jo være en forhandler nord for Hillerød.
MV2

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 13-10-19 02:46

Sønnen siger, at via
www.ms-svejseteknik.dk
kan du komme i kontakt med et ombytningssted nær Hillerød.