Instagram Appen på min Ipad begyndte at drille, meddelte at handlinger som "Likes" og kommentarer var blokeret.
Fejlsøgning fortalte at man skulle hente nyeste opdatering af Appen og det var der et link til.
Det gik også ok, og man blev ikke logget af Instagram.
MEN, så begyndte der at komme en bjælke foroven hvor der stod, at der ingen netforbindelse
var, og fejlmelding, at upload af billeder derfor ikke var muligt.
Fik rådet at slette Appen og hente den igen.
Og så gik det helt galt, for nu kan jeg slet ikke logge på i Appen.
Jeg taster brugernavn og password og klikker log på, men så kommer en pop-up:
"FEJL, kontroller din internetforbindelse og prøv igen senere"...
Min internetforbindelse fejler aldeles ingenting, andre Apps virker OK og ligeledes internet via googlesøgning.
Jeg kan logge på Instagram via Google, men der er ikke samme funktioner som i Appen, bla kan man ikke uploade billeder.
Og når man finder frem til hvor man kan fejlsøge og give besked om "ting der ikke virker eller fejl ved log-in", så kommer beskeden, at man skal logge på sin konto og finde menuen ved de tre små streger.....det hjælper fandme jo også fedt, når problemet er, at man IKKE kan logge på og komme til den formular hvor man kan beskrive problemet og sende det...
Jeg har også opdateret Ipad'en så den er helt up to date, så ikke der problemet var.
Hvad kan man gøre........
|