/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
word art - indsætte i et billede
Fra : ingelein
Vist : 218 gange
100 point
Dato : 19-08-19 11:22

Hej - Jeg har et stort billede af en krukke og vil have en word art tekst lagt ind på krukken så den følger krukkens form. Det lykkes mig ikke at flytte teksten ned på min krukke - ikke med indsæt tekstboks. Det er i programmet Word jeg prøver. Jeg kunne nok gøre det i i lag på lag fotoprogram, men det har jeg ikke installeret på denne pc.
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-19 13:12

Programmerne:
Corel Draw
Autocad
Kan lave det.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-08-19 13:15

Ja og tak, men jeg har ikke disse programmer på denne enkle pc eller Ipad. Jeg har et dyrt forkromet photoprogram ACDSEE ULTIMO 2019 pro på min anden pc, som jeg ikke har ved hånden.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-19 15:59

Har du prøvet med indsæt wordArt?

Jeg har ingen problemer med at flytte en tekst rundt over et billeder i Word, når teksten indsættes som wordArt

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-09-19 08:51

Ja, det lykkedes efter at have indsat en tekstboks på selve billedet , hvortil Wordart kunne trækkes .Tak for svaret
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 17-09-19 08:51

Tak for svaret Benjamin.Hansen.