/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
VASKEMASKINE DUR IKKE
Fra : vic200
Vist : 232 gange
100 point
Dato : 10-08-19 12:14

Jeg har en Blomberg Gren Plus 1600 rpm 8 kg der ikke vil mere. Den har virket en gang her til morgen og nu næste gang lyser der et symbol med vandhane med en streg over og der blinker et symbol mere (se billedet. https://ibb.co/vkBfC6k). Der kommer vand ud bag slangen bag på vaskemaskinen, det har jeg kontrolleret.
Jeg har på fornemmelsen af at der er en ventil som ikke bliver aktiveret og som skal åbne for vandet.Er her evt. en elektriker som kender til noget ligende?
Er det styreenheden eller hvad den hedder, så koster det nok mere end 89,- kr.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 10-08-19 12:26

Her er et nyt link. https://ibb.co/vkBfC6k

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-08-19 19:25

Den får ingen vand

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-08-19 04:50

Har du checket det lille 'trådfilter' der sidder lige inde i vandtilgangen?
De kan godt stoppes til af kalk mm.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 12-08-19 12:11

ØV ØV ØV NY vaskemaskine. der kommer ingen spænding ud fra elektronikken til v magnetventilen som skal åbne for vandet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-08-19 15:47

Kan det ikke repareres?