/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Motorola / lenovo support?
Fra : Brassovitski
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 04-08-19 09:28

Hej
Er der nogen der har en support E-mail adresse til Motorola Danmark, eller Lenovo Danmark?
Jeg har nu bøvlet rundt på nettet i over en time, og kan ikke finde en kontakt E-mail til deres support.
Jeg kørte igår en system opdatering på min K5 Motorola telefon, og nu er den meget længe om at åbne de forskellige apps. Appen åbner rimelig hurtigt, men der går forholdsvis lang tid inden der vises indhold, og appen er klar til brug, så jeg vil meget gerne have fat i deres support og høre dem, hvad de lige har gang i???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-08-19 11:47

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg har også rodet rundt på både Motorola og Lenovo`s hjemmeside.
Men jeg vil gerne have lov til at udtrykke min galde desangående. Jeg forstår ikke, hvorfor det skal være en videnskab, at finde en ærlig mail adresse til sådanne firmaer. Det er tilsyneladende ens med alle.

Jeg har selv vredet hænder, for at finde en til f.eks. HP, Microsoft, og Yousee.

Jeg hader deres tlf. lir, hvor man kun hører det halve, eller bliver misforstået. VIL HAVE DET PÅ SKRIFT.
Man skal tilsyneladende have evner som Sherlock Holmes, for at komme i skriftlig kontakt med dem.

M.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-08-19 12:37

Mosebaek! Du har fuldstændig ret. Det er som om det absolut skal gøres så besværligt som muligt at komme i kontakt med diverse support afdelinger. Jeg kom lige i tanker om at tjekke om de måske har en fjæsbook side man kan brokke sig på.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-08-19 12:47

Jeg har nu skrevet til dem via messenger på deres Facebook side, så må vi se, hvornår de svarer.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-08-19 13:49
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-08-19 13:52

Kommer man så endelig igennem, ad uforståelige og mystiske omveje, har de sat kategorier op, så man er tvunget til at klikke på en af dem, for at komme videre.

Og tit er disse "kategorier", ikke i nærheden af det man vil spørge om.

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-08-19 14:28

Så slipper de også for mange spørgsmål :)

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 100 point
Dato : 04-08-19 16:37

Hvor svært kan det være mon?

https://www.lenovo.com/dk/da/contact/

Kommentar
Fra : netop

Dato : 04-08-19 16:40

Det skulle være muligt her også...

http://motorola-global-en-roe.custhelp.com/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-08-19 18:24

Citat
Det skulle være muligt her også...

http://motorola-global-en-roe.custhelp.com/
no! Det er ligen netop denne side der bare kører i ring. Du kan søge på forskellige emner, men der er ingen kontaktoplysninger, eller mulighed for at oprette et spørgsmål. Men det første link du sendte ser lovende ud.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-08-19 18:26

Tak for svaret netop. Jeg prøver at kontakte dem i løbet af næste uge.