/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rip CD hente title + sangtitl automatisk
Fra : nosunshine5
Vist : 141 gange
100 point
Dato : 02-08-19 20:34

Jeg har mistet al den musik jeg havde rippet. Det lå på en cloud.

Jeg er ås igang med at rippe min musik igen fra CD.

Men Windows Media Player henter ikke titler på CD og sangene automatisk.
Og jeg kan ikke få den til det.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig "step by step" hvordan jeg måske kunne få den til det`?

Eller

Anbefale et program til at rippe og som henter titler automatisk?

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-08-19 22:19

Hej
måske du kan bruge dette her men mon ikke du kan det kan det du efterspørger
https://rivervalleygetaway.com/da/entertainment/206-how-to-rip-audio-cds-in-windows-media-player-12.html

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 02-08-19 23:11

Hej Return
Jeg havde hidtil rippet CDer og fundet titlerne på den måde. Men Den er helt i sort og virker ikke for mig. Jeg ved ikke hvad der er sket med den windows media player. Om den bare er forældet? Den virker ikke.

Men jeg har så her til aften fundet Jetaudio Media Center.
Det virker og finder tittlerne ret godt indtil videre. :)
Så jeg går med det indtil videre...

Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 02-08-19 23:14

Jeg har downloadet en anden media player.

JetAudio Media Player. Som virker indtil videre.

Windows Media Player er muligvis forældet og henter ikke informationerne mere.

.Det er spekulation fra min side.

Den spiller fint og ripper også CDerne..