/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Atube Catcher
Fra : ceg63
Vist : 191 gange
500 point
Dato : 30-07-19 12:04

Hej

Jeg får en fejl på Atube Catcher, når jeg downloader, Error 204 eller Error 403.

Der findes videoer på Youtube om at rette fejlen, men de er på italiensk.

Programmet har fungeret fint tidligere.

Nogen der ved, hvordan man retter op på denne fejl?

OBS!!!!
Jeg er ikke interesseret i at benytte andre progremmer.

Ceg63

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-07-19 13:50
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-08-19 22:08

Så MEGET et gratis program kan hente...Ha Ha
SAMT? nu til dags er det sikkert i 2 eller 4K format, som ikke understøttes ikke af mange programmer.
Og
https://www.google.com/search?q=h264+vs+h265&oq=h26&aqs=chrome.4.69i57j0l5.6550j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Men giv et links til noget du ikke kan hente.

Selv bruger jeg IDM som henter næsten alt, eller skift programmet ud.

Intet kan blive ved at hentes gratis.
Selv https://nordicfamilynet.pw/ vil have penge for at vise links..? andet
Men det er noget helt andet som visse... mennesker ikke vil betale for