/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan ikke sende/modtage mails
Fra : laikatøs
Vist : 194 gange
400 point
Dato : 29-07-19 14:25

Bruger Windows live mail (Gmail)

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 29-07-19 15:24

Viser log-on skilt ?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-07-19 15:34

Du skal nok bare logge på din Microsoft Konto.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-19 16:19

Hvis der er rod i log in med Gmail kan det tit retes ved at smide Gmail ud og efter genstart oprette igen.
Det gøres inde fra din live mail .................. Altså ikke slette selve Google mail adressen.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 29-07-19 18:24

installere office i stedet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-19 19:27

kenwood...............................office bruges til at formidle en mailadresse og er ikke nogen mail i sig selv. Og det er nok så smart at bruge den gmail adresse som de andre kender.

Gmail som jo er en mailadresse - kan køre på alle platforme og som webmail.

Så hvis gmail kræver log-in og ikke vil starte op, skal den evt bare genindsættes i mail-programmet evt i outlook som kan være en del af office-pakken.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-07-19 00:29

Jeg havde det samme problem i går (også med youtube) ..
Kunne på en PC , men ikke på den anden ..
Google foreslog at man ryddede cache og cookies ..
Det var jeg ikke meget for og var optaget af noget andet..
Da jeg åbnede Gmail osv. virkede det alt sammen igen idag ..
Så måske er det bare at vente lidt ..
Og ellers er deres foreslag på en løsning her .. :

https://accounts.google.com/CookieMismatch#

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-19 19:53

laikatøs > prøv lige:
Start en browser og skriv øverst oppe i adresselinjen:

www.google.dk
og tryk enter

klik oppe til højre på den blå "Log in"

skriv din mail adresse
og så dit password til den mail

næste

Nu bør du oppe il højre kunne klikke på Gmail

Ps. Hvis du laver om på dit password til gmail - så skal alle forbindelser til gmail også rettes til samme password også ipad / iphone / tablet / android telefon / osv.