/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fjern "Mest populære resultatet"
Fra : Desimule
Vist : 2445 gange
100 point
Dato : 26-07-19 09:28

Er det muligt at fjerne "Mest populære resultater" i Outlook Mail?
Jeg synes, det er en mega-irriterende fukntion.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-07-19 10:46

Hvilken Outlook snakker vi om her? Er det Outlook mail programmet eller er det Outlook web mail?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-07-19 11:11

Kan ikke få øje på den funktionalitet?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-07-19 12:40

Når spørgsmål annulleres mistes point!!

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 29-07-19 10:55

Webnoob, det er mail-programmet.

Bille1948, hvad skal jeg bruge den oplysning til?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-07-19 14:12

Kan du fortælle hvor du ser det punkt, jeg har det ikke i min outlook.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 29-07-19 18:08

Ja, undskyld. Skulle selvfølgelig have præciseret det lidt nærmere.

Det kommer, når jeg vil søge efter bestemte mails. Når jeg i søgefeltet i indbakken skriver f.eks. "Kurt". Så kommer alle resultater, der indeholder ordet/navnet "Kurt". Øverst står så "Mest populære resultater" og længere nede "Alle resultater". Jeg vil bare gerne være fri for "Mest populære resultater".

Håber det giver mening.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-07-19 08:46

Hvilken Outlook version bruger du? Jeg bruger 2019/Office 365 og i ingen af disse versioner kan jeg finde "Mest populære resultat".

Har du styr på hvad du bruger? Når du skrive mail programmet, så forventer jeg det er Outlook programmet som man får når man Office pakken. Og der er ikke noget der hedder "Mest populære resultat" når man søger.

Så er der outlook.com eller outlook.office365.com, de bruger samme web-interface og er faktisk de samme mail servere det køre på. Og det er mail man kan se i sin internet browser. Hvis man søger derinde SÅ er der noget der hedder "Mest populære resultat" når man søger. Og det kan man ikke fjerne. Der er mange på nettet som brokker sig over det, men kan ikke fjernes.

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 04-08-19 08:38

Jeg har ikke Office pakken. Jeg har Windows 10 og mener, at mail-programmet fulgte med der.
Har lige fundet ud af, at det er Version 16005.11901.20184.0

Men hvis "Mest populære resultater" ikke kan fjernes i web-versionen, så kan det jo nok heller ikke i min version.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-19 08:25

Jeg er ret overbevist om at du IKKE bruger Office-pakke programmet Outlook men bruger webmail servicen Outlook.com/.dk

Har du mulighed for at tage et skærmprint, uploade det til https://imgur.com/upload og poste linket her i tråden?

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 05-08-19 21:53

Håber det virker. Jeg kan ikke finde ud af at lave det som et link.

https://imgur.com/a/3XE9vPV

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-08-19 09:53

Du har uploadet et sort billede.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 06-08-19 10:00

Sorry det var min browser der var længe om at loade billedet.
Det er så hverken Outlook mail-programmet eller webmail outlook.dk/com du bruger.
Du bruger den indbygget mail app i Windows. Der kan man heller ikke fjerne "Mest populære resultater"
Der er mange der brokker sig over det på nettet og på Microsoft feedback sider. Så kryds fingre for at MS lytter til folket.

Godkendelse af svar
Fra : Desimule

Dato : 06-08-19 10:06

Tak for svaret webnoob. Og tak for tålmodigheden

Kommentar
Fra : jmol

Dato : 18-10-19 08:07

Hej.
Kan lige tilføje, at i Outlooks mailprogram er det enkelt at fjerne denne funktion: I 'indstillinger' vælges 'Søg' og derpå afklik 'Vis de mest relevante søgeresultater' nederst (se screendump: https://ibb.co/KN9fYyj)