/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slette mail eller overføre til spaim
Fra : preb1944
Vist : 251 gange
100 point
Dato : 24-07-19 10:28

Hej. Jeg har i mange år haft email fra y mail.efter at være ude at rejse med norwegian fået
reklame mail øverst fra norwegian bank,alarm firma mm øverst billed yderst hvor før flueben og yderst et dollartegn.Hvordan får jeg den linie slettet ? ikke klogere af at højre klikke på linie kommer intet frem jeg kan bruge

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-07-19 11:33

Hvis du højrekliker på linjen med din E-mail i Yahoo Mail kan du registrere den som spam hvis det er det du ønsker...

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 24-07-19 14:07

Tak for forsøget på hjælp.det har jeg prøvet,så kommer der frem at der ikke er valgt nogen meddelser vælg mindst en.der kan jo ikke sætte flueben udenfor de valgte der er ikke til det kun et billed og så kommer forskellige billeder frem( nu også kræftens bekæmpelseMåske er det nødvendig at lukke kontoen ned og starte op med ny (hacket).
Håber stadig at kunne få hjælp her .da jeg bruger den ret meget

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-07-19 14:12

Er din konto hacket? eller hvad er det du fortæller?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-07-19 14:15

Måske du skulle prøve at kigge her:

https://en-global.help.yahoo.com/kb/new-mail-for-desktop

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 100 point
Dato : 24-07-19 14:16
Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 24-07-19 15:32

Hej.Så har jeg fundet ud af det.det er et program som hedder OATH.og giver en masse reklamer.
Det kan åbentbar ikke fravælges,så det må man leve med at den første mail på kontoen er reklamer.
Tak for forsøget poten

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 24-07-19 15:33

Tak for svaret poten.-se mit svar senere

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-07-19 15:38

Du må da kunne fjerne dette program vi Kontrolpanelet, Programmer?

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 24-07-19 15:53

Tak Bille. Nej desværre og heller ikke sat ny programmer ind sidste måned.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-07-19 16:22
Kommentar
Fra : Brassovitski