/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
E-mail opsætning
Fra : gedebjerg
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 15-07-19 21:48

Har Windows live mail, men søger et nyt fornuftig mail program, hvor jeg kan beholde min mail adresse.
Har en G-mail, men vil gerne beholde den gamle også. Har Windows 10.
Nogen ideer om hvordan jeg gør det.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 15-07-19 21:49

mosilla mail

Kommentar
Fra : poten

Dato : 15-07-19 22:27

Der er jo intet i vejen for at have begge mailadresser...

Du kan have alle de mailadresser du har lyst til.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 15-07-19 23:18

Du kan bruge mozilla thunderbird. Du skal bare sætte det op med din udbyder, som du har gjort med Live mail

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 16-07-19 07:50

Hvorfor ikke bare bruge Windows egen email klient, der er indbygget i Windows 10?

Den har ingen problemer med at hente mail fra Gmail, og er ret nem at sætte op.

Og hvis den mailadresse du vil beholde er en Microsoft mail (hotmail etc.), så er det lige ud af landevejen

Kommentar
Fra : gedebjerg

Dato : 16-07-19 08:03

Ved godt, jeg kan have flere mail. Den gamle bruges som den primære og g-mail som den sekundere. Vil forsøge mig med mozilla thunderbird. Tak for input til alle.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 16-07-19 08:46

Problemet med Windows mail er at den ikke virker til POP3 og nogle udbydere vil ikke bruge Imap

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 16-07-19 08:51

Rettelse... De har måske ændret det siden jeg fik Windows 10, jeg har bare ikke brugt Mail programmet siden

Kommentar
Fra : gedebjerg

Dato : 16-07-19 10:43

problemet er løst. tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-07-19 09:35

Hej gedebjerg
Husk at afslutte spørgsmålet og evt. fortælle om løsningen, så andre kan få glæde af det.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-07-19 10:17

Uanset hvilket mail program du vælger at bruge, så kan du ALTID bruge den mail adresse du har nu.
Man skal ikke have en ny mail adresse bare fordi man skifter mail program.

Annuller spørgsmålet
Fra : gedebjerg

Dato : 22-07-19 11:10

Problemet er løst