/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
tilføje filer til iPhone
Fra : jeanettesmor
Vist : 211 gange
500 point
Dato : 12-07-19 20:52

Davdav.

Jeg ville grumme gerne føje egne ringetoner til min iPhone via iTunes. Ligemeget hvad jeg prøver, ender filerne nedtonede og ubrugelige i iTunes' bibliotek og kommer ikke engang i nærheden af mobilen.
Det skal siges, at problemet opstod efter en nulstilling af mobilen, før det virkede det hele fint.

Ringetonerne er i det krævede M4R-format og findes i den rigtige mappe på drev C://-Musik-iTunes-iTunes Media-Toner.

Både iTunes og iPhone, en 6 Plus, er up-to-date med opdateringer.

Jeg har endda forsøgt at sende filen på email og prøvede at luske den ind den vej men det gik heller ikke, jeg endte med en

Er der en her som kan hjælpe mig med at knække nødden?

Tak på forhånd.
jeanettesmor

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-19 08:13
Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 13-07-19 19:15

Tusind tak Stouenberg

Jeg har besøgt mange sider men er aldrig stødt på det lille geniale program.

Hjertelig tak for hjælpen og du må også have en herlig weekend.

Venlig hilsen
jeanettesmor