/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fra demokrati til teknokrati
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 264 gange
200 point
Dato : 08-07-19 14:06

Den nye regering med Mette F. som "statsminister" samt med ansættelse af Mette F. og Jeppe Kofod gamle og nære ven, Martin Rossen, er Danmark gået fra repræsentativt demokrati til teknokrati = embedsmandsvælde.

Martin Rossen har fået beføjelse til at underkende enhver minister - og endda, er Martin Rossen ikke ansvarlig i henhold til ministeransvarloven https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=59299 Alle møder holdes i dybeste hemmelighed.

Det betyder i al sin enkelthed, de folketingsmedlemmer (A), som danskerne har stemt på, har ikke flere beføjelser til at få deres politik igennem end Bamse og Dukke Lise har.

Det bliver 4 lange år med skatter og afgifter i en uendelighed. Foreløbig bliver enhver dansker - regnet fra spæd til olding - 5.600 kr. fattigere, samtidig med at velfærden i form af sygehuse og politi bliver ringere og ringere, det eneste den danske stat bliver verdensmestre i, er skatte-plyndring af almene danskere.

Co2'en skal nedsættes med 70% fra 1990 at regne. "Idioterne" har bare glemt, at hele EU har en samlet co2 kvote, og det betyder kort sagt i al sin enkelthed, at hvergang danmark nedsætter co2'en med 1 % er der et andet EU-land der kan sætte deres co2 udledning 1% op.
Dette "Kejserens nye klæder" spil, koster den danske stat 30 - 50 milliarder, som kunne være brugt til velfærd.

H.C. Andersens eventyr "Den lille havfrue" skal genindspilles. Til at spille havfruen har man valgt en "sydhavsdronning" fordi, en dansker kan også godt være en "sydhavsdronning" Og vi må alle forstå, at det hele holdes i H.C. Andersens ånd.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-07-19 21:32

Mener du at vi har fået en Diktator.

Og alt det med Klima? er det ikke bare en stor gang valgflæsk, der er blevet temmelig populær blandt Danskerne i visse kredse.

Jeg har aldrig set de såkaldte fanatikere stå/ gå en weekend og samle skidt og lort op fra andre.
Og har de gjort det, skulle de sikkert nok sørge for at det kom i tidende eller andet sted hen.

Ren hykleri af de kære folkevalgte med ? livsvarig pension og andre frynsegoder.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-07-19 21:36

Og forresten tror jeg det løb med klimaet er for sent, at rette op på.
Nu er det bare op til Moder Natur, om mennesket skal have en chance.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-07-19 15:55

Citat
Mener du at vi har fået en Diktator.

Nej, han er teknokrat, og ved det at samtlige ministre er underlagt ham, har Danmark fået et teknokrati. Det er faktisk slemmere end det lyder. Normalt ved et demokrati er det embedsmændene der servicere politikerne - ved teknokrati er det politikerne som servicerer embedsmændene ,-og regningen, den deles ud til danskerne.....læs stemmekvæget.

Citat
Og forresten tror jeg det løb med klimaet er for sent, at rette op på.
Nu er det bare op til Moder Natur, om mennesket skal have en chance.
Spørgsmålet er, om der er nogen klimakrise..? Læg mærke til hvor meget løgn du får tudet ørerne fulde af. Sidste nyt, var Grønland ved at smelte, fordi et par hundeslæder kørte i smeltevand. Det viste sig, at en gammel Sirius-mand fortælle, at de gjorde de også i 60'erne. De viste sig så senere, at det var sneen på skrænterne der smeltede, og grunden til der lå smeltevand på isen var, at isen var meget tyk og uden revner - altså et sundhedstegn.

Hvis der endelig skulle være et lille problem med, at den globale temp er omkring 1 grad mere end normalt - hvad det normale så end er ???? Så løses problemet i hvert fald ikke med hysteri og panik, - og slet ikke ved at ophæve en 16 årig psykotisk pige som klimagud. "forskerne "kunne ligeså godt spørge Sussi & Leo til råds.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-07-19 16:29

Bare et par eksempler på KLIMAVANVID

I sluttresserne blev økologen Allan Savory ansvarlig for, at der blev aflivet ca. 40.000 elefanter i afrikanske nationalparker. Han troede nemlig, at de var skyld i ørkendannelse. Dog blev ørkenområderne kun større, da elefanterne var væk.
10 år tidligere - i 1958 - beordrede Mao kineserne til at dræbe samtlige spurve. De spiste af kornet på markerne. Så for at styrke landbruget besluttede Mao, at man skulle udrydde samtlige »skadedyr«, herunder spurve. Dette resulterede i en intens jagt på spurve.
I 1960 fandt man dog ud af, at spurves hovedmåltid bestod af insekter. Så da trecifrede millioner af spurve var udryddet, kunne de ikke længere holde insektbestanden nede. Dette afstedkom et boom i bla. græshoppebestanden, som bragte hungersnød med sig, og flere end 20 millioner kinesere sultede ihjel.
Dette var i forholdsvis små områder af kloden, hhv. Afrika og Kina. I det 21. århundrede vil man nu globalt afskaffe køer, for de tygger drøv og udleder derved metangas, som efter syv-otte år omdannes til CO2, når de bøvser.
Når mennesket forsøger at gribe ind i klodens egen cyklus, går det galt, for mennesket ved ganske enkelt ikke, hvad det foretager sig, men handler ene og alene ud fra, hvad nogle »økologisk lærde« bilder dem ind.

https://www.herningfolkeblad.dk/artikel/c27ff96a-9c66-4ed7-bc7d-af46a7899abf/

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-07-19 18:41
Annuller spørgsmålet
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-07-19 13:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Det er ikke nemt at råbe venstrefløjen op. NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jorden går ikke under.