/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
side med danske sub/tekster til vcd
Fra : soll
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 01-07-03 17:43

hej kender i nogen fede sider med side med danske sub/tekster til vcd
hvis i ikke kan hjælpe her så er der ingen der kan.

på for hånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 01-07-03 17:55

http://www.subtitles.cz/en/ eller www.divxsubtitles.net skulle der være gode muligheder for at finde dem

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : PoulluoP

Dato : 01-07-03 18:29

hop på www.dcplusplus.com download dc++ følg beskrivelsen og du har adgang til flere tusinde hubber i Europa m.m. her på de danske hubber kan du søge efter og finde lister til download på dansk til dine film
god fornøjelse
PoulluoP

Kommentar
Fra : soll

Dato : 01-07-03 18:29

der er ikke rigtigt hvad jeg skal bruge desvære

Kommentar
Fra : soll

Dato : 01-07-03 18:32

jeg køre på oDC 5,5 det er det samme men syntes ikke det er til at finde hvad jeg skal bruge.
men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 02-07-03 17:07

hmmm ikke hvad du skal bruge ???

http://www.subtitles.cz/en/ eller www.divxsubtitles.net på de to sider er der til alle subtitles til alle danske film(så godt som) ....
og det da det du spørge efter ???

ellers må du lige omformulere spørgsmålet

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : soll

Dato : 02-07-03 17:23

nej det er til udlanske film af nyer dato jeg søger tekster film der måske ikke lige er kommet til danmark inu.

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 03-07-03 01:08

hmm bytter lige rundt på ordne
.... www.divxsubtitles.net på de to sider er der danske subtitles til alle film(så godt ....

men der er sjælent nogle danske undertekster til filmen før den er udgivet i danmark

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : soll

Dato : 03-07-03 10:00

det passer nu ikke helt for jeg ved at der er en del der selv sider og laver tekster så de findes det er bare om at finde dem.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 14:10

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : goal_dk

Dato : 05-02-04 16:34

www.divxsubtitles.net det er sku da løgn hvis ikk du kan finde dem der!