/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Til BilstrupV
Fra : myg
Vist : 240 gange
300 point
Dato : 30-06-19 11:42

Hej igen B&V ??

Kommentar
Fra : myg

Dato : 02-07-19 16:20

BilstrupV - du er nødt til at lave et indlæg, for at jeg kan give dig dine points

Accepteret svar
Fra : BilstrupV

Modtaget 300 point
Dato : 04-07-19 18:04

Så er jeg på.
Goddag myg.
Jeg har masser af point, men jeg værdsætter at blive værdsat, så tak for det.

I øvrigt er det lige i min ånd at rode noget håbløst til live; jeg er måske ikke god til det, men det er sjove udfordringer, selv om det var både lettere og måske også billigere at handle sig til noget nyere.

Jeg roder pt med ridere fra Husqvarna og Jonsered og deres B&S-motorer. Jeg har også fået handlet en helt ny kineser-motor ind, hvor starteren satte sig fast, så den blev trukket op i vilde omdrejninger, da motoren startede, så nu har jeg en ny kineser uden starter og til ingen verdens nytte. Sådan er der så meget.
Held og lykke med at få din B&S til at køre jævnt. Når alt er renset, har jeg vist kun et bud: er nåleventilen tæt? Ellers drukner eller små-drukner den måske.
Det var i øvrigt interessant med den "diode?" på ladeledningen; der var jeg blank.

Godkendelse af svar
Fra : myg

Dato : 05-07-19 23:19

Tak for svaret BilstrupV.

Jeg fik optimeret motorgangen lidt i dag ved at afmontere luftfilteret og løsne indstillingskruen ovenpå karburatoren. Det hjalp en del, men jeg er stadig ikke helt tilfreds.
Kommer tid - kommer råd, så jeg er fortrøstningsfuld og klar til at læse op på karburator-lektien ??