/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Undelivered Mail Returned to Sender Ipad
Fra : ingelein
Vist : 200 gange
100 point
Dato : 28-06-19 12:04

Hej
Jeg får mails sendt til en tysk mailadresse retur når jeg sender dem fra min Ipad. Det var der ikke problemer med tidligere og jeg har ikke ændret på mine indstillinger. Yousee teknisk service siger at det er min IPads mail program der er forårsager det. Nu har jeg sendt de samme mails til mg selv og åbnet og sendt dem fra min pc. Det går fint og mails modtages hos den tyske mailadresse.
Hvad kan jeg ændre på min Ipad, selvom det jo er et helt nyt fænomen?
Ngelein

Kommentar
Fra : poten

Dato : 28-06-19 12:49

Du kunne jo prøve at henvende dig til https://support.apple.com/da-dk/contact
Det må da være nærliggende...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-06-19 13:39

I den mail du får retur er der også en "kopi" af den mail du sendte, der kan du også se den E-mail adresse den er sendt til, og der kan du se, om din iPad har sat "noget ekstra" ind i mail adressen, eller fjernet noget.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 12-07-19 10:43

Jeg troede jeg havde samme problem, men da jeg tjekkede mailadressen (godt nok til Canada), så havde der “sneget” sig et punktum for meget i adressen på min iPad.

Hvis du har modtaget mail på iPad'en fra Tyskland, så kunne du jo prøve at besvare den, og se om den stadig kommer retur!

Clou

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-08-19 23:06

det er stadigvæk en gåde, både for yousee, deutsche Telekom og senest blev jeg henvist til en server i Frankrig. jeg har opgivet og kommunikerer nu via min mail hos one,com
ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-08-19 23:42

Det hedder one.com IKKE one,com, så måske ligger der en tilsvarende "fejl" i den omtalte email adresse?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-19 08:51

Nej, det var en skrivefejl her på kandu. Alt er gransket meget nøje og modtageren får mine mail når de sendes via yousee webmail ellere one.com webmail.
Annullerer spørgsmålet.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 29-08-19 08:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Når man ikke får noget svar, der hjælper videre, synes jeg at det er ok at annullere, for hvilket svar skal ellers accepteres?
Ingelein