/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Varme veksler beste mærker
Fra : return
Vist : 356 gange
500 point
Dato : 27-06-19 17:11

Hej

Har en varme veksler der hedder apv g1 den er vist i stykker da vandet der kommer ind er 70 grader og brugsvandet er så 57 grader

Mit spørgsmål går på om der er nogle her i dette forum det ved hvad de beste mærker Hedder ?

PS vi har 4 vandhaner ved ik lige om det er relevant

Håber på at der er nogen der kan hjælpe??

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 250 point
Dato : 27-06-19 21:33

Der er vel en termostat ventil, som styrer udgangstemperaturen. Vær du glad for det, hvis du bor et sted med kalk i vandet. 57 er måske endda i overkanten, hvis du vil undgå kalkudfældning.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 02-07-19 07:19

Tak for svaret pbp_et.