/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
All boot options are tried ...
Fra : AnnLou
Vist : 233 gange
50 point
Dato : 20-06-19 12:54

"Press F¤ to recover with factory image using Recovery or any other keys for next loop iteration".

Hvordan får jeg liv i min gamle Samsung? Billeder af mine børn er på spil, så jeg er presset … Pc'en har været uden strøm længe, men er nu ladet op.

På forhånd 1.000 tak for hjælpen ;)

Ann Louise

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 60 point
Dato : 20-06-19 12:59

Jeg vil foreslå, at du tager harddisken ud og sætter den i en dongle, så du kan gå ind på den som en USB-disk.
Du skulle jo nødigt få billederne slettet i forsøget på at genskabe disken.
Med dongle kan du gå ind og undersøge, hvad der ligger på den.
Dongle afhænger af disktypen, men kan købes på nettet

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 20-06-19 13:04

Hej Thomas,
Tak for hurtigt svar ;) Jeg må finde en IT-supporter, som kan tage harddisken ud. Jeg har en ny pc, men jeg har synkroniseret forkert ved backup (!), så billederne på min eksterne harddisk er væk. Derfor har jeg brug for at få liv i den gamle ;)

Godkendelse af svar
Fra : AnnLou

Dato : 20-06-19 15:06

Tak for svaret ThomasCSR.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-19 16:10

Du kan eventuelt starte computeren op med en linux ubuntu cd/dvd og så hente billederne ud på en usb memory stick/pendrive