/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
VR mode i Android 9
Fra : ThomasCSR
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 08-06-19 11:40

Jeg vil gerne splitte skærmen, så jeg kan se ALT med VR-briller.
Altså ikke kun film og foto.
Jeg har fundet en glimrende YouTube-instruktion. Provlemet er bare, at den diste indstilling ikke dukker op på min telefon.
Et sted har jeg læst, at jeg skal sætte telefonen i "develop"-mode først. Det kan jeg heller ikke finde.
Den omtalte YouTube-instruktion er her:
https://www.youtube.com/watch?v=bZP4_bkjdc0

(Jeg vil gerne kunne bruge appen DJI GO 4 sammen med VR-Briller)

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-19 13:05
Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 08-06-19 13:33

Det var et skridt på vejen. Tak for det.
Så mangler jeg bare at få skærmen over i VR-mode

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-06-19 13:55

I Settings/ Skærm.

Måske er selve telefonen ikke er bygget til det

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 09-06-19 12:00

Jeg har prøvet på en San og en Motorola.
Er der nogen, der har en telefon, der har den settingmulighed under "skærm"?
Der er jo ikke megen hjælp at hente i YouTube instruktionen.

Godkendelse af svar
Fra : ThomasCSR

Dato : 11-06-19 09:08

Tak for svaret abbaba.