/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
min genvej virker ikke
Fra : w00ler
Vist : 262 gange
500 point
Dato : 05-06-19 20:37

Jeg har windows 10 der kom en besked op i venstre hjørne godkend eller afvis der stod noget med out.exe jeg afviste derefer virkede mit e mail ikke mere, når jeg klikkede på knapper, lukkede den ikke op. Det virker stadig mit webmail, når går den anden vej ind.
Hvordan kommer det til at virke igen som før.
Venlig Hilsen w00ler.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-06-19 21:26

Der har sikkert stået Outllook.exe, hvilket er dit mail program.

Find hvor dette program ligger, og højreklik på den og vælg Lav genvej til Skrivebord, så er den klar igen.

Kommentar
Fra : w00ler

Dato : 06-06-19 23:50

Nej det er ikke Outlook mail, det er det, mail program der er i Windows 10.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 07-06-19 10:11

Klik på start
rul ned til Mail ( den hvide konvolut)
højreklik på konvolutten > fastgør til start
eller
højreklik på konvolutten > mere > fastgør til processlinjen

Så har du windows mailprogram klar til at starte.

I Windows mailprogram hedder den gratis mail-adresse:

xxx@outlook.com
eller
xxx@outlook.dk

Hvor xxx er det navn du vælger ved oprettelsen

Godkendelse af svar
Fra : w00ler

Dato : 07-06-19 14:20

det virker stadig ikke.
Venlig hilsen W00ler

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-19 15:58

Vi mangler at vide hvad det er som mangler.

Hvad hedder det mailprogram.

Alle programmer som ligger startbilledet kan der laves nye genveje til

Hvis du lige fortæller hvad den mailadresse hedder efter @ (ikke hvis du har en personlig )
Men bare hvis det er @gmail.com eller @mail.dk eller sådan noget.

Kommentar
Fra : w00ler

Dato : 07-06-19 19:55

den hedder@has.dk

Kommentar
Fra : w00ler

Dato : 07-06-19 20:11

Det er mail proram der var med Windows 10 home jeg har prøvet at installer det igen besked, det er instaleret. når jeg trykker på mail app. enten på proseslinien eller skrivebord lukker det ikke mail op.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-19 09:49

Ok - så skal vi lige teste, for jeg kan ikke regne ud hvad det er der forsvundet.

Start > rul ned og klik på mail konvolutten
Starter windows 10 mailprogram op og kan du bruge det.

Så vidt jeg husker er der kun mulighed for 3 genveje til det program.
fra startvinduet og rulle ned til mail
fra "fastgør til proceslinjen"
fra "fastgør til start" (genvejen lægger sig sammen med de andre firkantede ikoner)
De firkantede ikoner kan godt gemme sig i bunden af ruden

Klik på luppen (søgefelt)
skriv: gendannelse
klik på det blå forslag gendannelse
klik så på systemgendannelse
nu er det spændende om der er gemt et gendannelsespunkt

Desværre er min egen slået fra så jeg ikke kan følge dig videre på denne computer

Men fortæl hvad du ser og om der er mulighed for et gemt gendannelsespunkt

Kommentar
Fra : w00ler

Dato : 09-06-19 14:04

Jeg har løst problemet, det var mit virus program der have slået det fra, men tak for hjælpen, det virker fint nu.
Venlig hilsen W00ler.

Kommentar
Fra : Eyvind