/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
"Fejl" på reg. attesten
Fra : Kortoververden
Vist : 267 gange
200 point
Dato : 01-06-19 16:12

Jeg har en VW Sharan,den er købt for ca.1 år siden, gnu har jeg for første gang kigget på reg. attesten.

Der er monteret træk på bilen, og jeg har bugt det ved flere lejligheder, men ifølge bilens papirer, er der ikke nogen tilkoblingsanordning.

Er det noget nogen kender til, eller har forhandleren "glemt" at syne den?

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 200 point
Dato : 01-06-19 17:25

Det er hørt før. Hvis ikke lige det bliver bemærket ved syn bliver det overset. Desværre er det også sådan at hvis det skal lovliggøres så skal du igen til syn, og husk at bemærke at den skal synes med træk.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-06-19 19:39

Hvad er så synsfri sammenkobling?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-06-19 19:46

Synsfri sammenkobling betyder blot, at bilen og det påhængskøretøj man konler på, ikke behøver være synet dammen, bare de hver især lever op til kravene

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-06-19 19:47

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-06-19 19:59

Jeg be`r.