/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sort skærm efter den nye update maj2019
Fra : ladegard
Vist : 238 gange
200 point
Dato : 24-05-19 15:36

Jeg har opdateret min pc til den nyeste opdatering 1903 eller kaldet maj 2019 under windows 10.
Det gik fint efter genstart, men efter at have kørt ccleaner og wisecare 365 og ny genstart blev der sort skærm med prikker der cirklede rundt uden vindue. Nu har pcen kørt med denne cirkel i 10 timer. Har nogen været ude for tilsvarende og hvor længe mon den skal køre før den starter? Musen virker.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-05-19 07:10

Det er derfor man ikke skal lade tredje parts programmer rydde op i Windows. Du skal slukke computeren og starte den op i enten fejlsikret tilstand og håbe du kan fixe problemer ved at gendanne Windows eller også skal du starte computeren i Advanced startup og køre en rep. af Windows og igen håbe det løser problemet.

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 25-05-19 22:50

Jeg har brugt de nævnte tredjeparts programmer hundredevis af gange uden problemer. Jeg har forsøgt at starte i fejlsikret stand og Advanced startup uden andet resultat end at prikkerne kommer igen. Der er så nok ikke andet at gøre end at vente på at den starter op igen, selv om det vil tage rigtig mange timer. Kontrollampen blinker. Det er vel tegn på at harddisken (ssd) arbejder.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-05-19 15:18

Prøv at skift Sata Port på bundkortet.

Ellers er der F tasterne, med diverse funktioner til genoprettelse.

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 26-05-19 22:04

Jeg har fundet en reparationsdisk og nulstillet pc’en og den kører fint på Windows seneste opdatering (1903)
Jeg lukker derfor spørgsmålet og takker for rådene.