/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Strømskinne Halo Tech Design køb i Silva
Fra : boyelauritzen
Vist : 214 gange
100 point
Dato : 07-05-19 16:45

Kandu svare mig på hvordan - og om muligt - hvordan reparere man strømskinne kan fra Halo Tech Design købt hos Silva.

Ny PendelAdaptor kan ikke uden vold låses til skinne.

Jeg har uden succes spurgt hos Silva.

Skinne er formodenlig kommet i udu, ved at en PendelAdaptor er blevet lås skævt til skinne - uden at lederne er kommet rigtig i kontakt med strømførende skinne.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-05-19 18:12

Det er nået sjælendt at det er skinne der går i stykker der imod er det som regl adapteren der blive skæv ødelagt da den vendes forkert

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-05-19 18:58

En strømskinne bør absolut være i den tilstand, som den var da du købte den.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 08-05-19 15:32

Overvejer at skue skinne ned fra loft,
og se om alt sidder som det skal?