/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
youSee kode til Thunderbird mailprogram.
Fra : kai-d
Vist : 227 gange
300 point
Dato : 03-05-19 07:46

Opretter meget ofte ny mail kode hos youSee det virker, koden benytter jeg så på PC-en Thunderbird og markere så at den skal gemmes i programmet.
Mailprogrammet Sunderbird virker så noget med 6-8 gange så glemmes koden, og nægter at akseptere den lige anvendte kode fra youSee. Jeg skal hele vejen over tast selv igen på youSee hjemmesiden.
Og så kører cirkusset igen, problemet har været der 2-3 måneder
youSee melder hus forbi det skulle være Thunderbird det er galt med, hvor mon problemet er.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 03-05-19 08:13

Jeg har oplever, at forskellige renseprogrammer sletter koden i Thunderbird.
Bruger du sådan et?

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 03-05-19 09:41

Hej Thomas.

Nej jeg har ikke kørt renseprogrammer, og det er de seneste 2-3 måneder at jeg har problemet og det er der igen lige nu for 5 minutter siden.

Jeg kører en ny tast-selv kode på youSee som Tunderbird aksepterer, men kun på lånt tid, og slet ikke denne samme kode igen.

Jeg er ude for at måtte oprette ny kode og er så inde men vil jeg så sende en mail, så vil den have ny kode igen og virker så, jeg kommer igennem men sikke et rod.

Mvh. Kai,

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 03-05-19 11:04

Det er vel bare en midlertidig kode til mailadressen du laver.

Normalt skal der indskrives nyt password i diverse mailprogrammer når der er lavet nyt kodeord.

Det gælder bl.a. også gmail.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 03-05-19 14:07

Tak for svaret Eyvind.

Virker tak

Mvh. Kai.