/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Genskabe slettede optagelser
Fra : begga
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 28-04-19 21:12

hej
Jeg har fået slettet meget vigtige optagelser fra en diktafon. kan man genfinde dem? Det er en olympusmodel

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-04-19 21:17

SD kort eller ? bånd
Mener der var et program der hed ? Recuvia der kunne klare den slags-
https://www.google.com/search?q=Recuvia&oq=Recuvia&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-04-19 21:19

Men det kan være svært på et SD kort, da den ledige plads som regel altid bliver overskrevet af ny data.
Men har du ikke indspillet nyt, bør der være der være held i sprøjten.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 28-04-19 21:23

Det er denne model. Nogen har sat sig ned og slettet alle optagelserne. Jeg er ikke så teknikkyndig, det er derfor jeg spørger selvom jeg har googlet.Håber det er ok

Kommentar
Fra : begga

Dato : 28-04-19 21:23

Diktafon : Olympus VN-711PC

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-04-19 21:41

Der står at der båd er indbygget og der kan sættes SD kort i den.

Er det på SD kort er der rimelig mulighed for gendannelse.

Har selv et par video kameraer, også med SD kort, men de er ikke glade for at man henter tabt data tilbage, da det er overskrevet af nyt.

Men prøv prøv programmet jeg henviser til, det burde kunne finde et eller andet.
Selv bruger jeg dette, som finder næsten alt.
www.magicuneraser.com

Når du går igang med at redde data, så husk endelig at gemme på en anden disk end du ? redder fra.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-04-19 21:46

Og de programmer finder alt? der kan reddes, men selvfølgelig skal det (mediet) tilsluttes en PC med kabel.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 28-04-19 22:01

Tak for svar. Lader den lige stå til imorgen. kan man henvende sig i en butik et sted og få dem til at hjælpe med det?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-04-19 23:10

Det kan du sikkert, men de fleste små butikker / Bilka/ Elgiganten bruger sikkert samme programmer + timeløn for intet at lave.

Det jeg bruger www.magicuneraser.com kan tage mange timer, eller bare et hurtigt scan? på et par sekunder - bare for at se om der overhovedet er noget at redde, samt hvilke typer af filer.
Og er der noget, så tager man en ? dybde scanning som der kan tage timer/ dage
afhængig af diskens beskaffenhed osv.

Andre bruger Pro programmer til priser (fra) over 1000.- og det uden garanti.
Men det er nok mere for defekte harddiske.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-19 03:14
Godkendelse af svar
Fra : begga

Dato : 29-04-19 16:49

Tak for svaret rotw.