/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Skift af firmanavn
Fra : FrejaFlop
Vist : 167 gange
25 point
Dato : 15-04-19 15:41

hej Kandu
Hvis man har et firmanavn A som man har oprettet i 1991. Må man så godt her i år ændre firmanavnet til noget helt andet B (indenfor helt ny genre) og så sige at firmaet har bestået siden 1991? I erhvervstyrelsen kan man jo se historikken -men for andre lyder det jo ikke rigtigt. Men må man godt bruge firma A cvr nr. til firma B? er det lovligt?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-04-19 16:59

Mener CVR nummeret er tildelt ud fra branche, så den går ikke, og det er jo heller ikke troværdigt i relation til kommende kunder.

Kommentar
Fra : rotw