/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afinstallere program (PCSpeedCat)
Fra : efaldk
Vist : 223 gange
72 point
Dato : 12-04-19 16:02

Er der nogen der har erfaring med programmet PCSpeedCat? Jeg benyttede mig af deres tilbud om gratis virusscan, der efter sigende skulle være mere dybtgående end andre. Det viste sig selvfølgelig at det kun var den første scanning, der var "gratis" og hvis man så skulle have de fundne fejl og mangler slettet, kostede det en masse penge. Samtidig med scanningen var programmet blevet installeret på min pc. Jeg gik ind og fjernede det fra oversigten over downloadede programmer og det forsvandt ganske vist fra listen, men det betød dog ikke, at det var væk, for programmet popper op hele tiden og begynder at køre, og når jeg annulerer det, sætter deres logo af en gul panter sig på tværs på min skærm.
Jeg har mailet til dem og bedt om om hjælp til at fjerne programmet, men de svarer aldrig. PCSpeedCat lader som et aggressivt foretagende, og hvordan pokker slipper jeg af med det.??
Gode råd efterlyses!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 12-04-19 16:13

Download https://www.iobit.com/dk/advanceduninstaller.php?b den skal nok få bugt med snavset...

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 82 point
Dato : 12-04-19 16:15

Ellers er der tilsyneladende og en mulighed her:
https://spyware-techie.com/pc-speed-cat-removal-guide

Uninstalleren kender jeg og bruger jævnligt, den kan jeg stå inde for...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-04-19 16:53

Kontrolpanel, Programmer, marker programmet og vælg fjern.

Det er den normale metode.

Godkendelse af svar
Fra : efaldk

Dato : 12-04-19 19:19

Tak for svaret poten.