/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Bank
Fra : omahexen
Vist : 399 gange
200 point
Dato : 09-04-19 11:25

Jeg bliver hver måned trukket et beløb på min konto fra et firma,som hedder "LC-Pay com Axel",jeg aner ikke hvad det er,nogen der kender ovenstående ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-04-19 11:31

Du må jo have givet dine kort/kontoinformationer på nettet på et tidspunkt, for en eller anden ydelse.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-04-19 11:40

Jeg tror du skal kontakte din bank.
Det lyder som svindel..
http://scamcharge.com/c/lc-pay-com-axel-nld

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-04-19 12:00

"hver måned" ???

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 09-04-19 13:25

Spørg Banken, det er det rigtigt at gøre, det kan være svindel...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-19 14:53

Du har vel snakket med banken for længe siden.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 10-04-19 05:26

Gå ind på din netbank, og under betalinger afviserdu alle betalinger til foretagendet

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 11-04-19 11:36

Jeg har talt med banken,der oplyste,at jeg skulle foretage en indsigelse,så det vil jeg så prøve.

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 200 point
Dato : 11-04-19 22:19

Hvis man går ind på deres hjemmeside (lc-pay.com), kan du afmelde dit abonnement fra en af følgende hjemmesider:

sensualgirl.com
subspaceland.com
oldje-3some.com
brutalcatfight.com

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 13-04-19 07:57

Tak for svaret CiviC. Gad vide,hvordan jeg er kommet ind på disse aps.,men problemet er nu løst.