/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
EPSON fejl 0x9A hvad er det?
Fra : ara
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 01-04-19 19:49

Hej.

Jeg har en EPSON XP-630 printer der pludselig kommer med denne fejl 0x9A

Hvad dælen er det for en fejl.?

Printeren skriver at jeg skal tænde og slukke for printeren men det hjælper ikke.

Link ikke til en side på engelsk da jeg ikke forstår engelsk.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-04-19 20:28

Fremgangsmåde til automatisk at rette fejl 0X9a:
Åbn din webbrowser og søg efter Epson Error 0X9a reparationsprogram
Download nu reparationsprogrammet til Epson fejl 0X9a
Installer nu programmet
Klik på Scan -knappen efter installation
Efter afslutningen af ??scanningen, klik på knappen Fix Error på vinduet
Genstart nu din computer.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-04-19 20:29

Trin til manuelt at rette fejl 0X9a:
Tænd din computer og log ind som administrator
Nu gå til den kontrolpanelet
Vælg den backup og gendannelse løsning
Nu klikke på Systemgendannelse knappen
Så vælger indstillingen Gendan computeren til et tidligere tidspunkt
Nu klik på Næste -knappen
Efter genoprettelsen skal du genstarte din pc for at opnå det bedste resultat.
Fejlfinding Epson printerfejl 0X9a kan du følge ovenstående omtale trin eller for mere information kan du kontakte Epson printer kundeservice eksperter til løsningen.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 01-04-19 20:40

Det er ikke noget med at jeg skal formatere pc'en vel, for det vil jeg IKKE

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-04-19 23:50

Citat
Det er ikke noget med at jeg skal formatere pc'en vel, for det vil jeg IKKE

Haloo - står der noget om det måske

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-04-19 23:53

Tror du ikke du skulle finde et andet sted at spørge, du fatter åbenbart minus af hvad der foregår...

Spørgsmål
- Ubesvarede   4
- Besvarede   220
- Annullerede   74
- Slettede   0
Ialt   298

Kommentar
Fra : ara

Dato : 02-04-19 15:33

Når der står noget med systemgendannelse troede jeg at det var det samme som at slette, men undskyld min dårlige viden.

Men DU skal ikke bestemme hvor jeg søger hjælp. Du bestemmer så selv om du vil hjælpe eller ej.

De annullerede spørgsmål er alle hvor der ikke er kommet hjælp. Skulle jeg så godkende alligevel.

Man får jo heller ikke penge hvis man ikke laver noget og derfor ingen point.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 02-04-19 22:14

Jeg må give dig ret Ara,Poten er altid meget vaks med at komme med dårlige kommentarer !!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-04-19 22:25

Når du annullerer et spørgsmål går de point, du har satset tabt. De er trukket hos dig, da du stillede spørgsmålet, og når du annullerer får INGEN gavn af dem.

Gendannelse gendanner status for programmer, IKKE data, de berøres IKKE.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 02-04-19 22:49

Bille1948.
Jeg er godt klar over at point går tabt når jeg annullerer. Men hvorfor skal jeg give dem til nogen der ikke kunne hjælpe med mit spørgsmål.

PS. og samtidig får man også hug for hvis man kun giver 3 stjerner for et svar der ikke hjalp.

Men tak for svaret mht. gendannelse.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 05-04-19 16:24

Hvor har du ret ara, selvfølgelig skal du ikke godkende spørgsmål der ikke er korrekt besvaret og desværre er der enkelte brugere herinde der opfører sig ligesom poten, men heldigvis er der blacklist knappen.
God weekend